![]() پاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسیپاورپوینت ISO9001-2015 به زبان فارسی بر اساس آخرین ویرایش استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015
فهرست محتویات کلیات اصول مدیریت کیفیت چرخه طرح – اجرا – بررسی – اقدام تفکر مبتنی بر ریسک ارتباط با سایر استانداردهای سیستم مدیریت سیستمهای مدیریت کیفیت – اامات 1 دامنه کاربرد 2 مراجع اامی 3 اصطلاحات و تعاریف 4 موقعیت (فضای) (context) سازمان 4-1 درک سازمان و موقعیت (فضای) آن 4-2 درک نیازها و انتظارات طرفهای ذینفع 4-3 تعیین دامنه کاربرد سیستم مدیریت کیفیت 4-4 سیستم مدیریت کیفیت و فرایندهای آن 5 رهبری 5-1 رهبری و تعهد 5-1-1 کلیات 5-1-2 تمرکز بر مشتری 5-2 خط مشی 5-2-1 ایجاد خط مشی کیفیت 5-2-2 مراوده ی خط مشی کیفیت 5-3 نقشها ، مسئولیتها و اختیارات سازمانی 6 طرح ریزی 6-1 اقدامات برای اداره ریسکها و فرصتها 6-2 اهداف کیفیت و طرح ریزی برای دستیابی به آنها 6-3 طرح ریزی تغییرات 7 پشتیبانی 7-1 منابع 7-1-1 کلیات 7-1-2 کارکنان 7-1-3 زیر ساخت 7-1-4 محیط برای اجرای فرایندها 7-1-5 منابع پایش و اندازه گیری 7-1-5-1 کلیات 7-1-5-2 قابلیت ردیابی اندازه گیری 7-1-6 دانش سازمانی 7-2 شایستگی 7-3 آگاهی 7-4 ارتباطات 7-5 اطلاعات مدون 7-5-1 کلیات 7-5-2 ایجاد و به روز آوری 7-5-3 کنترل اطلاعات مدون 8 عملیات 8-1 طرح ریزی و کنترل عملیاتی 8-2 اامات برای محصولات و خدمات 8-2-1 ارتباطات با مشتری 8-2-2 تعیین اامات برای محصولات و خدمات 8-2-3 بازنگری اامات برای محصولات و خدمات 8-2-4 تغییر اامات برای محصولات و خدمات 8-3 طراحی و توسعه محصولات و خدمات 8-3-1 کلیات 8-3-2 طرح ریزی طراحی و توسعه 8-3-3 ورودی های طراحی و توسعه 8-3-4 کنترلهای طراحی و توسعه 8-3-5 خروجی های طراحی و توسعه 8-3-6 تغییرات طراحی و توسعه 8-4 کنترل فرایندها ، محصولات و خدمات تامین شده بیرونی 8-4-1 کلیات 8-4-2 نوع و وسعت کنترل 8-4-3 اطلاعات برای ارائه کننده بیرونی 8-5 تولید و ارائه خدمات 8-5-1 کنترل تولید و ارائه خدمات 8-5-2 شناسایی و ردیابی 8-5-3 اموال متعلق به مشتری یا ارائه کننده بیرونی 8-5-4 محافظت 8-5-5 فعالیتهای پس از تحویل 8-5-6 کنترل تغییرات 8-6 ترخیص محصولات و خدمات 8-7 کنترل خروجی های نامنطبق 9 ارزیابی عملکرد 9-1 پایش ، اندازه گیری ، تجزیه تحلیل و ارزیابی 9-1-1 کلیات 9-1-2 رضایتمندی مشتری 9-1-3 تجزیه تحلیل و ارزیابی 9-2 ممیزی داخلی 9-3 بازنگری مدیریت 9-3-1 کلیات 9-3-2 ورودی های بازنگری مدیریت 9-3-3 خروجی های بازنگری مدیریت 10 بهبود 10-1 کلیات 10-2 عدم انطباق و اقدام اصلاحی 10-3 بهبود مستمر |
درباره این سایت